Page 6 - E-Bülten 2019 Mayıs-Haziran
P. 6
Temel İletişim Becerileri Eğitimi
Hizmet İçi Eğitimlerimizde bu ay;
TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ
Baştan uca eşsiz misafir deneyimini yaşatmak adına tüm hizmet personelimizin alacağı bu eğitimlerin ilkini
Güvenlik Personelimiz ile gerçekleştirdik.
Bu program, misafirlerimiz ile temasta bulunan tüm personelimizin ortak bir dil kullanarak, karşılamadan
uğurlamaya kadar geçen sürede baştan uça müşteri memnuniyeti sağlamak.
Eğitim İçeriği:
Karşılama Adımları
Temel İletişim
Empati
Nezaket Kuralları
Baştan uca memnuniyetin sağlanması
Amaçlar, Davranışlar, Duygular
Bu eğitimlerimiz yılda dört kez tekrarlanacak şekilde planlanmıştır.
Eğitimler sonrasında verilen hizmet yaklaşımlarımız gözlemlenmeye devam edilerek daha etkili sonuçlar elde
etmek amaçlanmıştır.
5