Page 6 - E-Bülten 2019 Mayıs-Haziran
P. 6

Temel İletişim Becerileri Eğitimi


























       Hizmet İçi Eğitimlerimizde bu ay;



       TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİ



       Baştan uca eşsiz misafir deneyimini yaşatmak adına tüm hizmet personelimizin alacağı bu eğitimlerin ilkini
       Güvenlik Personelimiz ile gerçekleştirdik.



       Bu program, misafirlerimiz ile temasta bulunan tüm personelimizin ortak bir dil kullanarak, karşılamadan

       uğurlamaya kadar geçen sürede baştan uça müşteri memnuniyeti sağlamak.


       Eğitim İçeriği:



                                Karşılama Adımları
                                Temel İletişim
                                Empati
                                Nezaket Kuralları
                                Baştan uca memnuniyetin sağlanması
                                Amaçlar, Davranışlar, Duygular


       Bu eğitimlerimiz yılda dört kez tekrarlanacak şekilde planlanmıştır.



       Eğitimler sonrasında verilen hizmet yaklaşımlarımız gözlemlenmeye devam edilerek daha etkili sonuçlar elde
       etmek amaçlanmıştır.







                                                                                                                  5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11